Akkoord over de overname van de activiteiten van PaySquare in België

vorherige Pressemeldung

Akkoord over de overname van de activiteiten van PaySquare in België

Bezons, 2 mei 2017 - Worldline [Euronext: WLN], Europees leider in betaal- en transactiediensten heeft vandaag het akkoord aangekondigd over de overname van de activiteiten van PaySquare in België door BNP Paribas Fortis. Zoals eerder aangekondigd, is deze overname het resultaat van een beslissing die de Europese autoriteiten rond concurrentiebeleid namen in 2016 in het kader van Worldline’s acquisitie van Equens en haar filiaal PaySquare, waarna Worldline het engagement aanging om de activiteiten van PaySquare in België af te staan. Het akkoord gaat enkel over de Belgische markt.

Worldline Press Office: 02 727 68 22 – press-benelux@worldline.com

Over Worldline

Worldline [Euronext: WLN] is de Europese marktleider op het gebied van betaal- en transactiediensten. Worldline biedt een nieuwe generatie diensten waarmee zij haar klanten gemakkelijke en innovatieve oplossingen voor de eindgebruiker kan leveren. Als belangrijke speler voor de B2B2C-industrie, met meer dan 40 jaar ervaring, ondersteunt Worldline ondernemingen en administratieve diensten in een zich constant evoluerende markt en draagt zo bij aan hun succes. Worldline biedt een uniek en flexibel bedrijfsmodel toegespitst op een globale en groeiende portefeuille voor de verwezenlijking van end-to-end ondersteuning. De activiteiten van Worldline zijn gestoeld op drie pijlers: Merchant Services & Terminals, Mobility & e-Transactional Services, en Financial Processing Services & Software Licensing met inbegrip van equensWorldline. Wereldwijd werken er meer dan 8.600 mensen bij Worldline. De onderneming realiseert een jaarlijkse omzet van circa 1,5 miljard euro. Worldline is onderdeel van Atos. worldline.com

nächste Pressemeldung